做女人就是不可以懒!唐诗咏fit爆做gym,小蛮腰蜜桃臀劲吸睛❤S曲线完美body都是练出来der~


唐诗咏日前在ig上公开squat练蜜桃臀影片,劲吸睛~

做女人真係唔可以懶!好似無綫小花唐詩詠向來身材弗爆,以為係得天獨厚食極唔肥?其實都要靠做運動Keep弗,呢日佢又出動做Gym,務求練出誘人蜜桃臀,令身體曲線更加完美。

詩詠喺社交網上載咗做運動短片,着Bra Top嘅佢落力做負重訓練,舉住啞鈴不停起身又踎低,一直上上落落,真係望見都覺辛苦。不過努力係有回報嘅,見到詩詠露出小蠻腰,臀部線條尤其吸睛,令人羨慕!佢仲留言鼓勵大家要一直做運動,並表示:「Do not give up! The beginning is always the hardest!(唔好輕易放棄!開始永遠係最困難嘅!)」就連詩詠咁弗都一直努力做Gym,大家冇藉口偷懶啦!

图文来源:东网


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤