香香公主一出场,所有华姐惨沦为配角!若隐若现的透视晚装,fit爆身材劲喷血❤网民:靓到窒息~


無綫年度選美盛事《2018國際中華小姐》競選已經圓滿結束,不過無論是今屆的出爐冠軍李思佳、亞軍劉思延抑或是季軍雷莊,甚至是出場時令人眼前一亮的上屆冠軍余思霆,都唔及當晚全場最性感的岑麗香吸引,全部都淪為配角似的。香香以一襲鑲有swarovski的重工高訂晚裝上陣,貼身的cutting配以裸色以及see through效果令香香完美身材展露無遺,美得令人窒息。呢身若隱若現的噴血造型加埋香香個甜爆靚樣,令她輕易成為全場焦點。


香香這身晚裝是出自nicole+felicia couture的設計,由婚紗晚裝公司the wedding gown hk獨家代理。香港01記者電話訪問了該公司的負責人Jacky小姐,她透露香香所着的晚裝價值港幣6萬多元,今次特地Sponsor香香,而香香亦都完美演繹了該晚裝。可能好多女生着咁貼身的晚裝都要keep下fit,甚至唔食兩日飯先着得靚,不過香香就絕對無呢個問題喇。Jacky說:「香香嚟試身時已經好fit,我哋仲要幫佢改窄條裙。」


原來呢條咁性感的晚裝亦非香香的首選,Jacky說:「香香原本揀嗰條裙扣咗喺海關度,我就提議佢不如試下呢條,香香又好肯嘗試唔同嘅設計,唔介意健康性感,我哋都特登加咗件裸色嘅body suit畀佢,佢都好滿意出嚟個效果。香香真係着得好perfect。」

来源:hk01


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤