简直是两个人! 《江湖大嫂》牺牲扮丑妇演「恶人菊」的她, 原来真人竟然是个冻龄女神!?


TVB《果欄中的江湖大嫂》裡面有颜值杠杠的陳煒、岑麗香撑着这部剧, 但她們的吸睛程度竟然沒有“她”多?!很多人都开始留意到剧中粗鲁女人「惡人菊」这号人物,但完全認不到這位演員是誰,要出動維基百科先知佢係邊個,知道答案後又覺得好驚喜咁。未Check?唔緊要,我開估,佢就係曾經同石詠莉、陳樂榣組成女子組合Freeze的甄詠珊。

提到甄詠珊在戲中披頭散髮,皮膚勁黑之餘塊面又勁多斑,名乎其實是個醜婦,本身靚靚女女的她承認曾難過心理關口:「佢哋話我唔化妝個樣未夠老,所以要化老少少,同埋喺果欄做嘢,冇可能乾乾淨淨,但其實真係好想接呢種角色,因為好突破同可以發揮。

不過,我收工著返斯文衫時,發覺個妝同件衫唔係好夾,嗰刻真係過唔到自己。」講到戲中她經常惡死地大聲嗌,她笑指不擔心會失聲:「唔驚得咁多!為咗講嘢大聲啲,我都有咬住個木塞,學擘大啲個口講嘢。」

問化妝最花時間是邊個部分?甄詠珊坦言條眉有啲難搞:「要搽到好深色之餘,仲要有好多雜毛,所以我自己都留咗好多,真真假假咁,其實啲斑都係化上去。嗰三個月個人真係粗魯咗,好彩完咗之後都跳到出嚟,仲係好鍾意著裙。(之前扮醜都好易彈出。)

我唔敢諗呢啲,雖然做組合時曾經有段時間好多人關注我,但到我依家單飛加入咗TVB,我就好想借呢個角色,等觀眾知甄詠珊係畀心機嘅,係用個心去演戲、唱歌。」

雖然甄詠珊在戲中惡形惡相,但現實中卻是溫柔而且有情有義的女人,她曾經為照顧車禍重傷的前度男友,而退出娛樂圈四年,回想該段時光,她完全不覺得是艱辛:「佢需要時間去復健,會陪佢行下,有時佢行下就好攰,但其實佢最需要照顧嘅係精神方面,佢好鍾意冷笑話,我會為佢儲低呢啲,再講畀佢氹佢開心。

图片来源:freewechat

(好影響生活?)佢呢方面有照顧返我,所以我當時有諗過真係退出娛圈,佢知我好辛苦養家,所以都想我畀機會佢照顧我,踏入人生另一階段。」只可惜最後因為家庭背景問題而分手收場。根據報導,她前男友是為屋企的地產生意打工。

照片来源:东网

最近甄詠珊就公開其新歌《重新出發》,藉此宣佈自己已經收拾好心情:「分手之後真係好迷茫,好彩有認識嘅導演搵我做舞台劇,畀我重返工作,依家我努力學返唱歌,希望可以繼續有進步,想大家覺得我唔係淨係一個花瓶嚟。」

图文来自:hk01


 

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤