《果栏中的江湖大嫂》的Johnny仔原来私下身材那么好! 还上过少林寺学武功! 网民: 帅惨了!


有追看《果欄中的江湖大嫂》的一定知道,在Kent哥(李天翔飾)身邊的兩位打手,一個是被馮盈盈連摑10巴的高B(衛志豪飾),另一個則是牛高馬大,Skin head造型的惡漢,Johnny仔。

他就是27歲的譚坤倫Alan,原來是40吋胸肌、8嚿腹肌的猛男。

▲無論胸肌、腹肌、背肌,譚坤倫都下過苦功,肌肉從來都唔呃人,有冇苦練過一睇就知。

其實譚坤倫本身有武術底,2011年參加無綫《功夫新星》入行,亦在嵩山少林寺中心武術學校受訓,學中國功夫講求靈活性,所以譚坤倫入行時,不是爆肌,更有少少排骨仔,不過自從張家輝在《激戰》後,唔知點解所有男星都要操大隻,譚坤倫亦不例外,看他ig的紀錄,應該在3年前開始爆肌,上年已經開始有成績,最可惜在《果》劇無機會除衫,如果佢被派到做果欄嗰邊,跟黃浩然咁就好喇,至少都會見到佢隻麒麟臂。

▲譚坤倫未瘋狂做gym前,未至於排骨仔,但梗係而家型好多啦。

不過大隻係有市,譚坤倫除了《果》劇外,事業亦開始上升軌,最近在新劇《包青天再起風雲》入面飾演開封七子之一,不過又係包到實,希望監製醒目,俾場爆衫戲這位年青人,不過古裝真係好少機會除衫,除非出浴戲啫……

图文来自: hk01


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤