禽兽医变兽父!《平安谷》郑子诚竟然淫到上脑要奸自己的女儿简淑儿!?网民:人面兽心!


TVB无綫热播剧《平安谷之诡谷传说》话咁快听晚就大结局,唔少观众都知道今晚第19集会有徐荣饰演的山贼杀入平安谷,而原来徐荣同平安谷唔少人都曾有过段段恩怨情仇,同郑子诚、韦家雄、朱晨丽同简淑儿等人都有关係。其中最爆都係简淑儿,佢竟然係徐荣个外孙女?郑子诚係徐荣女婿?

《平安谷》剧情预告

《平安谷之诡谷传说》今晚嚟到大结局前最后一集,剧情主要讲到徐荣饰演的山贼终于出场,佢喺阮兆祥帮助下入侵平安谷,之后徐荣等人大闹一番,喺村民面前羞辱同鞭打村长刘江,仲叫手下非礼陈凯琳及其他(靓)女村民!

村长刘江平时大晒恶晒,不过今晚就会被徐荣玩到残,徐荣之后更癫到逼黄浩然斩刘江隻手!究竟会最后会点呢?

平安谷上上下下都俾班山贼玩死!成班女人要变晒舞女…

韦家雄係徐荣旧部

不过原来徐荣同平安谷唔少人都曾有过段段恩怨情仇,其中担任保甲的韦家雄,当年係同徐荣属同一个组织,但韦家雄觉得徐荣残暴不仁,于是离开组织去到平安谷生活。

朱晨丽救过徐荣

另一个关係人物係朱晨丽。原来当年朱晨丽做歌女时曾救过徐荣一命,所以徐荣入谷亦待佢不薄;而被关进牢房的朱晨丽,亦恳求徐荣唔好打平安谷妇女主意!

简淑儿係徐荣外孙女?

不过讲到最惊喜一定係简淑儿,原来佢其实係徐荣的外孙女!话说简淑儿爸爸郑子诚当年同徐荣个女私奔,而在妻子死后,郑子诚就改头换面躲在平安谷。之前一集郑子诚兽父上身,对个女虎视眈眈,今晚就会被徐荣打至半死!

资料来源:东方新地


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤