吴尊出卖儿子裸照!再加码Post自己裸照, 逼粉丝二选一? 网民: 真的像到Don’t Want Don’t Want的!


▲可唔可以貪心啲,兩個都要晒呀?!

型男吳尊演出內地真人騷《爸爸去哪兒》第五季後,帶挈人氣急升,但早前佢為咗回饋粉絲,竟然晒出囝囝Max嘅如廁照,因而備受批評。不過,吳尊「晒開有條路」,繼續喺網上分享仔仔嘅相片,今次仲甫埋出浴照,唔知Max知唔知道呢?

▲吳尊又出賣仔仔裸照喇!

吳尊喺微博上載咗兩張相,其中一張為囝囝嘅出浴照,但就有用圖案遮住重要部位,咁都好啲!至於,另一張就係吳尊嘅童年照,相中佢半裸上身,仲捧住個肚仔影相,認真搞笑。吳尊仲留言解釋:「忍不住要分享這張照片,我因(應)該是遺傳我爸很愛拍這種照片。你們選誰呢? Max or Me?」

▲今次仲晒埋自己張童年裸照出嚟添喎!

▲吳尊微博

▲吳尊、Max(資料圖片)

来源: on.cc


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤