还记得《冲上云霄2》胸压马国明的『她』吗? 现在28岁身材竟然变到酱, 网民全部不Tahan喷晒鼻血啦~


▲噴晒血喇!

擁有34D驕人身材嘅藝人林芊妤(Coffee),近期就去咗台灣慶祝佢嘅28歲生日,不時都喺社交網站同一班網民分享喺台灣嘅點滴,一班網民都大叫好葡萄呀!呢日佢就喺社交網站上載咗一張泳裝相,並留言:「來到台北的酒店,打算上頂樓游水曬曬太陽,原來剛好是pool side party,湊湊熱鬧吧!#shangarilahotel #chillout #taipeicity」身穿三點式泳裝嘅Coffee,坐喺泳池邊而且微微彎低身,大晒佢嘅「胸器」,唔少網民都話睇到鼻血直流,仲有人笑言Coffee身邊嘅外藉遊客都望到流晒口水。

 

另一邊廂,無綫嘅36E咪神陳婉衡(Alycia),亦都喺社交網站上載咗一張泳裝相,不過就似乎未夠睇頭。事關Alycia挨喺泳池邊,而且用手遮住咗佢嘅弗爆身材,一班網民睇見都大叫可惜。

▲林芊妤生日去咗台灣玩呀!

▲不過咪神陳婉衡就好似冇咩睇頭喎!

来源: on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤》请点我!

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~》请点我!