◤到底是要惹谁的火啊?◢ TVB御用『小妹妹』不再小啦!乐瞳小背心露事业线身材好到爆! (〃∀〃)~♡


艺人乐瞳近年身材愈嚟愈fit,向来童颜嘅佢仲冇埋baby fat㖭!其实佢喺keep fit方面真系落咗唔少功夫,不时见佢喺社交网上载健身同行山嘅相,而且每一次都以小背心上阵,健康得嚟又不失性感!

▼冇花冇假,真系小背心

▼皮肤仲又白又滑,成个网红Feel出晒嚟。

呢日佢上载几张行山相,着住绿色运动背心仔嘅佢不经意露出事业线,仲企喺山顶影靓相,佢留言话:「期待着下一次的挑战」网民就话期待佢下一次照片,相当抵死!不过睇相见嗰日阳光普照,留喺屋企都觉得热,不过一班网民竟然大嗌好凉快喎,因为佢哋话乐瞳请大家眼睛食冰淇淋呀!

资料来源:东网


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~