◤哪有酱美的妈妈的?!◢『性感尤物』孙慧雪以玫瑰遮胸❤化身花仙子拍大肚写真! 好姐妹刘佩玥还有到现场帮忙! 好Sweet(づ¯ ³ ¯)づ


正呀喂!有宅男女神孫慧雪嘅靚靚寫真睇呀!不過今次唔係佢水着寫真,而係佢嘅大肚寫真,呢輯相真係靚到不得了,佢仲要摸摸巨肚,母愛出晒嚟,仲好有仙氣添!

▲雪雪好正呀!

雪雪接受東網訪問時話,呢輯相係簡幗儀(Lilian Kan)影嘅,雪雪仲讚成件事好fancy,而且衫同場地都係Lilian準備,真係勁有心!雪雪話:「之前諗過大肚時,就會搵Lilian影,呢排好多人話,佗到26周會好辛苦,但我就唔係好辛苦,真係好感恩,係條腰痛囉,BB係大Size,預產期係8月,依家好畀心機去睇資料,等生時冇咁緊張!仲諗緊上唔上生分娩球班,啲人話生嘅時候度數易開啲,易生啲,做足準備!」

▲個肚好大呀!

▲仲好夢幻!

雪雪又話影呢輯相時心情好得意,因為未試過大住肚擺pose,唔知點樣擺,但好彩攝影師教點擺pose!而當日好姊妹劉佩玥都有去幫手,雪雪仲話好感動添!問雪雪睇番啲相有咩感覺?雪雪話:「自己睇覺得好肥嘟嘟,不過都好開心,好得意,Lilian啲嘢好夢幻,真係好多謝佢呀!」

▲雪雪話自己肥喎,都唔係吖!

▲呢輯相,係簡幗儀(右)操刀㗎!

▲劉佩玥(右)當日都有幫手!

来源: on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤》请点我!

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~》请点我!