◤报应到?◢ 咸鱼妹乐瞳贪财撇甩高大金融才俊男友,另结富二代,现在竟然反而被飞起还没收豪宅?


啱啱30歲嘅大台小花樂瞳,撇甩高大金融才俊男友阿希(但係今年3月仲一齊去日本旅行喎),另結來自大陸嘅有米富二代David,出入都會揸價值百萬嘅瑪莎拉蒂㖭!

樂瞳去年先同34歲嘅金融形男阿希撻着,兩個仲好鬼sweet咁經常外遊預支蜜月,之前去完泰國再去日本,但係唔知咩事,樂瞳返嚟香港無耐,就話同阿希分手,然後一星期唔夠,就話有新男友(呢個故事係咪好面善呢?)

呢位新歡,冇錯就係出入揸價值百萬嘅瑪莎拉蒂嘅David。男方屋企人喺九龍站The Austin有兩個相連單位,而樂瞳結新歡無耐,就已經喺九龍站租咗個apartment一齊住,之後仲發展到男方俾咗間千萬豪宅樂瞳住添。

拍拖短短個幾月,樂瞳就陪David周遊列國;而每次出trip,樂瞳都食好住好,乘坐商務客位,兼且佢仲會不時係網上晒命。

係啦係啦,今日有周刊報道指,樂瞳就係因為太晒出事,俾強國富二代飛起,打回原形,係囉係囉,衰高調囉。傳說中嘅千萬豪宅馬上被沒收,搬返東涌居屋同家人住。之前出入有瑪莎拉蒂、又有七人車送佢北上會男友,家陣都係坐返巴士同劇組車方便啲。

報道仲話,熱戀期放聲氣暗示退出唔撈嘅樂瞳,家陣轉晒口風,話希望繼續留喺公司試唔同嘢。咦,唔通真係……

不過睇樂瞳ig,又唔覺失戀喎,前日先晒完收百支玫瑰,又貼燭光晚餐相,究竟呢個另一半,係咪仲係David先?


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

 

 

来源:苹果日报