◤惊◢《一屋老友记》竟遇到强敌,临结局前的剧情高潮期间 收视率竟然惨跌~Ta 竟然打败了欧阳震华和滕丽名!?


【Pokémon GO!】觀眾去晒做訓練員《一屋老友記》收視跌
1469616212_0257
Pokémon GO推出後,無綫黃金時段嘅劇集收視都受影響,幾乎全綫下跌。(互聯網圖片)
全球熱爆嘅手機遊戲Pokémon GO喺香港上架第3日,大家都好投入做精靈訓練員,甚至有公司爆到全公司放一日假畀啲員工專心捉精靈,然後條街又忽然熱鬧咗好多,大家運動增加咗,同朋友嘅交流都多咗。

aasdasda

多咗Pokémon娛樂大家,咁啲傳統娛樂——即係電視同電影嘅捧場人次又點呢?冇錯,係跌咗嘅。                                                                                                      
先睇無綫前日(即係Pokémon GO推出首日)嘅收視,以黃金時段嚟計,跌幅最大嘅係《愛‧回家之八時入席》,前晚只錄得23.1點(約149.9萬觀眾收看),同上星期同時段嘅收視比較,跌咗0.7點,即係流失咗約4.5萬觀眾。
至於資訊節目《東張西望》只得17.7點收視(約114.8萬觀眾收看),錄得0.3點跌幅,即少咗1.9萬觀眾捧場;而陳豪主演嘅《完美叛侶》,前晚亦跌咗0.3點,收視錄得22.6點(約146.6萬觀眾收看)。                                                                                                               
到噚日,《東張西望》微升上番18點收視(約116.8萬觀眾收看),但相比上周同時段,就跌咗1.6點,流失咗10.3萬觀眾;而《愛‧回家八時入席》就維持23.1點不變。《完美叛侶》亦連續錄得跌幅,收22點(約142.8萬觀眾收看),跌2點,流失近13萬觀眾。                                                                                                                                                                                                            
大家最想知嘅應該係《一屋老友記》同《街頭魔法王之魔王之王》有冇受影響,兩者先升後跌,前日微升,分別升0.2同0.7點,但到噚日,就分別跌1.5同0.3點,《一屋老友記》噚晚得184萬人捧場,流失咗9.7萬觀眾;《魔王之王》就跌穿20點收視線,錄得19.6點(約127.2萬觀眾收看),跌0.3點,流失1.9萬觀眾。                                                                                                                                                         
既然大家都唔「愛回家」,咁戲院方面又點呢?以噚日為例,入場人次只有62,353人,票房得約414萬港元,相比起上星期二(19號)嘅85,255人次、約556萬港元票房嘅成績嚟睇,少咗22,902人次、142萬港元票房。                                                                                                      
Pokémon GO熱潮襲港大人小朋友都忙於捉精靈,根據Hong Kong Box Office Ltd的資料顯示,前日(星期二)的入戲院的人次跟上星期二比較確有下跌,跌咗26.8%,而上星期四有兩荷李活電影上映,有人相信是因為Pokémon效應,戲院商會副主席崔顯威昨日接受電話訪問時不排除這個可能,他說:「我哋未實際瞭解過,不過我睇返嗰數係跌咗,你咁講可能會有,呢兩日嘅事大家都低頭,呢個熱潮有影響,可能飲食都會喎。                                                   

今朝望整個票房對比禮拜一都唔係高好多,因為一般星期一個票房都會跌。」他相信可能會持續一段日子。

 

来源:appledaily