【天降横祸?!】欧阳震华&张名雅拍剧差点丢命?!装修工人一时失手竟然把这东西从楼上丢下来…真的是死里逃生啊!(内有视频)


【on.cc東網專訊】 呢排真係好多意外!啱啱,無綫小花張名雅,就喺FB度上載一批照片,觀乎照片,發現錘仔直插車籠,仲有好多碎玻璃,真係觸目驚心。張名雅亦喺FB留言,表達佢目擊意外經過嗰種驚嚇:「Omg!外景中突然空降一個除(錘)仔落車玻璃!當堂巨響加玻璃爆破。我還以為是什(甚)麼特技…好驚…」

 離奇!裝修工人跣手釀意外

此post一出,即有大批網民留言慰問,張名雅亦都盡量回覆各網友,仲透露意外原因:「樓上裝修工人sin(跣)手,剛剛落來拿反(番)走個除(錘)仔繼續開工…意外」

 咁嘅意外都可以發生,真係八十歲唔死都有生命。雖然發生呢個令個心都嚇到離一離嘅意外,但好彩冇人受傷,張名雅之後都有喺FB報平安:「我們都沒事,同事們好專業,場口也順利拍攝完成了。只是突然發覺我們平時覺得不會發生的事都是有可能的。以後見到有地盤,棚架,樓上有裝修工人的地方我都會想起今日的經歷。如果除(錘)仔高空跌落來跌中人後果可能好嚴重..大家注意安全就好了!」見佢同歐陽震華(Bobby)舉晒V咁,相信大家都可以放心了。

来源:on.cc东网