整个TVB男艺人都来了! 林子善大喜之日❤兄弟团除了有一堆男星, 竟然还有唯一女将唐诗咏!


TVB綠葉演員林子善結婚啦!和董佩欣(Kary)拍了5年拖後,於去年的10月兩人簽字註冊,等了半年才於今晚舉行婚禮,今早穿上紫紅色禮服當帥帥新郞哥,人緣極好的他和9個兄弟一起到酒店接新娘!

▲全體黑超上陣,型到呢!

當中反串做兄弟、唯一女將唐詩詠就上載咗兄弟團嘅Chok爆照去社交網,見佢哋一行十人擺晒甫士,眾人都戴上黑超型到爆,一副志在必得嘅表情大合照,而其他兄弟仲有鄭嘉穎、馬國明、黃嘉樂、黃長興、袁偉豪等,呢個型男卡士都咪話唔煞食,到時實電暈班姊妹團啦!今次做兄弟嘅詩詠又大晒玩新郎用到嘅「道具」Wasabi加鹹竹蜂餅乾,真係見到都驚,不過詩詠似乎就冇乜所謂,仲大爆今次做兄弟好爽,唔使早起身添:「#做兄弟係爽嘅 #唔使早起身 #淨係Chok就得喇」

▲Wasabi加鹹竹蜂,嗯……

▲兄弟團衝呀~~

▲诗咏加入兄弟团,令成团人颜值更高!

之後詩詠仲上載一對新人嘅咀嘴相添,真係夠晒Sweet!

▲又點少得一對新人嘅咀嘴相呢?

图文来自: on.cc


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤