帮人但害了自己?马苏力撑PGone李小璐反被爆私隐!大露雪乳火辣身材网络疯传!网民:好Juicy!


由于为好姊妹李小璐与PGone的「嘻哈绿帽风暴」解画而人气急升嘅大陆女星马苏,其实发生喺自己身上嘅新闻都好Juicy。年届36,冇老公、冇子女、没冇男友,但拥有火辣嘅身材!

▼ 人红是非多。被起底性感照。

而以娱乐圈纪检委自居嘅黄毅清(黄奕前夫)声称要为被骗好友出头,连日来大爆马苏私生活败坏,内容吓人,搞到马苏告上法庭叫佢收口:「不要赔偿只要他坐牢。」

至于感情生活,马苏与曾任中国女乒主教练、有「乒乓小王子」之称嘅孔令辉爱情长跑咗11年,可惜未能开花结果,不过好快又传出佢同绰号「乒坛藏獒」的「大满贯」乒坛天王张继科搭上,不过姊弟恋未开花即时被张继科否认,发声明强调只係姊弟情,好朋友关係。

▼认真惹火呀!

老实讲,马苏係一位好勤力嘅艺人,由2003年计算,佢参演嘅影视作品超过50部,另外仲有真人骚,就连《12道锋味第2季》佢都有份,可谓日日有工开,但仍可以搞出咁多花边新闻,认真唔简单!

资料来源:hk.on.cc


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤