禁奶令算什么!王君馨爆乳和张兆辉玩性暴力!带手铐、下药、玩刀片画面超SM!


TVB剧集《性在有情》热播中,套剧因为意识大胆加上情节搞笑而引起讨论。喺最新一集入面,饰演社工嘅张兆辉更加为咗帮饰演性上瘾患者嘅王君馨,而不惜牺牲色相,唔止畀女方迷晕,仲被锁上手铐,搞到差啲失身添!

一开始,张兆辉为咗做饵,去酒吧扮同王君馨偶遇,专登话自己同老婆闹咗交,仲性暗示咁话:「我存咗好多子弹」,令到着上低胸爆乳装嘅王君馨终于把持唔住,出手带佢去开房!

上到酒店房,王君馨趁张兆辉唔为意,喺佢杯酒度落药!唔知情嘅张兆辉饮完冇几耐,就晕到瞓喺地上,连王君馨扣上手铐都冇力反抗。之后,张兆辉双手被手铐锁咗喺床头,而王君馨就慢慢擒上佢身上,逐粒衫钮咁解开,仲攞出刀片准备自残,好彩张兆辉用力反抗,先成功制服王君馨!

唔少网民都大讚53岁嘅张兆辉Keep得好好,就算同细22年嘅王君馨上演肉搏戏都依然毫无违和感!亦有网友指床戏一集比一集激,先有张兆辉同陈敏之开房,依家仲玩埋SM情节,真係挑战电视尺度嘅极限!除咗张兆辉,剧中饰演陈敏之妹妹嘅港姐陈华鑫备受关注,大部分网民都指佢样靓身材好,力捧佢做新一代女神!

资料来源:hk.on.cc


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤