新一代邪花陈伟琪裙子太短春光乍泄!弯腰坐下露出白色内内!还笑笑口完全没发现!也太尴尬啦~ (>////<)


艺人陈伟琪(Vicky)、翟俊威及翟俊朗到观塘录影宠物节目,以短裙上阵的Vicky,坐落床影相时,更不慎露底,认真唔小心。

Vicky抱工作人员的猫咪合照,Vicky表示由细到大都没有养过宠物,小时候对猫毛过敏,试过抱完猫咪之后眼肿,到长大后就没有时间照顾宠物:「其实我好想养,但未必有时间全程照顾,费事好似逼父母养咁,等我迟啲工作定落嚟再养。(如果畀你拣,想养咩宠物?)我比较喜欢狗,要大隻嘅,安全感大啲,如果猫嘅话就想要肥嘟嘟好似加菲猫咁,性格亦要冇咁傲慢嘅。」

讲到工作,Vicky早前在《夸世代》及《溏心风暴3》都有超性感演出,但之后播放的剧集都不用太性感,只是在《是咁的,法官阁下》有亲热戏:「其实都係睇剧情需要,近期拍紧嘅戏都唔使性感,最近嘅《开心速递》都唔使露肉又有戏做,监製叫我唔使姣,因为我个角色係富家女,要高贵啲。」

资料来源:hk.on.cc


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like 走咯 我们吃喝旅行去 Facebook!❤