香港第一个驾Benz的艺人! 不是成龙周润发,而是演了40年配角的他…


他是香港藝人中第一個買Benz的

而他從演數十載卻一直演配角

但他演配角,風頭卻更勝主角

他就是我們熟悉的歡喜哥

許紹雄

經常看港劇的觀眾都對他很熟悉,卻很少人知道,歡喜哥其實是無線第一期訓練班的出身的藝員,周潤發、任達華都是算得上是他的師弟

出生在1948年的許紹雄,1972年,從第一期無線藝員訓練班畢業後,便加入了TVB開始演藝生涯,工作三年後轉到當時的「麗的」電視台

1977年,許紹雄在「麗的」電視台很受重用,有名有利!很快他就買了一架Benz作為上班代步!當時他是香港第一個藝人買Benz,當時只有富豪或者有權有勢的人先會買咁出手闊綽,所以之後他就多了一個花名——Benz雄

大家都知道Benz雄家庭背景雄厚,但喺有幾厚?可能你唔太清楚!許紹雄嘅太公許應骙喺慈溪太后嘅「契仔」,官拜一品!佢嘅姑婆喺許廣平,即魯迅嘅妻子。

佢嘅叔公許崇智喺有份創立黃埔軍校嘅總司令,而另一個叔公許崇清就喺前廣州教育局局長。

(左許崇智,右許崇清)

許氏喺一個大家族,許紹雄祖輩算喺核心支脈,但喺到了父輩卻成了旁支。儘管家道中落,不過Benz都算生喺富貴之家,屋企經營珠寶鋪!後來Benz哥仲試過喺廣州投資夜總會,換轉喺一個普通配角,又點會咁「行力」?

所以當佢出嚟闖蕩娛樂圈,記者問佢,有冇因為家庭背景而得到咩優待嘅時候?

佢話:「冇啦,畢竟唔喺家族鼎盛嘅時候,我早啲出生就有嘅!」

不過照Benz哥個樣,年少老成,又唔喺青靚白淨,似乎從一開始主角就同佢冇咩關係。但佢冇因為咁而放棄演藝道路,反而將一個個市井小人物,演繹得惟妙惟肖。

Benz雄演繹過嘅角色真喺好多,有忠忠直直嘅,又有奸到出汁嘅,又有憨憨居居嘅,又有姑寒財主。以下就是較為印象深刻的角色

《新扎師妹》中成日都話「go-go-go」,仲自稱方中sir

《暗戰》入面嘅重案組督察黃啟發

仲提名金像獎最佳男配角添

《法網狙擊》中嘅甘保祥

佢死個集真喺喊咗

《My 盛 lady》中嘅香善男

最終獲得TVB最佳男配角

實至名歸

近期最經典嘅應該就喺《使徒行者》

飾演嘅覃歡喜,歡喜哥

近日又聽聞「好好哋唔得嘅」陳國邦,同「講不出聲」嘅關菊英要離開TVB,而歡喜哥都好似「北上穩銀」,今年甚至在TVB出現。面對一個又一個資深的好演員離開,小編只希望……

歡喜哥,《使徒行者》電影版

再見你一面

来源:qooza


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤》请点我!

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~》请点我!