怪不得没人懂!Mandy怀孕8个月超苗条!还Fit爆透视装示人!网民:怪不得那么疼她啦!


一个B要怀胎十月先生得出,但Mandy佗咗B女十个月都无人发现,直到生埋出嚟有相为证先至曝光。无他,Mandy无时无刻都咁fit,点估到佢有咗啫。

▼Mandy七月影嘅相,个肚应该8个月,但依然係小蛮腰一条

▼Mandy有做大量运动,所以就算大肚都特别瘦过人

▼洗米华张张相都係揽实Mandy咀嘴sweet到爆

据知,Mandy生第三胎嘅消息,佢剩係同英国嘅朋友讲过,而洗米华都只向信得过嘅身边人提过吓。咁神秘,惊Mandy佗B期间受到骚扰吖嘛。不过就算第三胎走漏消息,都未必个个信啦,事关Mandy九月头生B,按怀胎十月嘅计法,佢7月出席朋友婚宴时影嘅相,个肚都应该8个月啦,但睇落扁塌塌fit到漏,依然係小蛮腰一条,边忽似大肚呀?其实Mandy佗第一胎时,佗到7个月都仲係唔见肚架,就算第二胎佗住囝囝去布吉度假,身形纤瘦嘅佢都唔似孕妇,加上Mandy有做大量运动,所以就算大肚都特别瘦过人。

生前唔见肚,生后都无大肚婆肿口肿面嘅现象,澹妆睇落亦精神饱满。咁天生丽质,难怪洗米华咁冧Mandy啦,次次去亲英国孖住去玩,张张相都係揽实咀嘴sweet到爆。

资料来源:nextplus.hk


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~