TVB咪神高海宁晒「婆孙照」,细细個就是靓女!网民:大的只有「胸」,样完全没变过!


无线咪神高海宁(高Ling)虽然工作忙碌,但她的婆婆专程由南京来香港,所以呢个乖孙就当然要抽时间陪下对方,寻晚梗要一家人做节食饭过中秋啦!

她在Instagram上载了同婆婆一齐的对比照,留言:“一转眼,21年了!我最心爱的外婆,您一定要健健康康,继续陪著(着)我、一直陪伴著(着)我…#婆孙情#彼此的一生中最爱#你陪我长大我陪你到老!”

当年大概9岁的她挨实婆婆,双手捉实婆婆膊头笑得劲开心!而今年嘅佢“复制”当年合照,同婆婆做番一样嘅表情动作!

网民都激赞高Ling没变过,细细个已经系美人胚子又下巴尖尖,唔同嘅只系戴咗副眼镜,又话婆婆都系咁靓,叫佢要身体健康咁话,真系隔住咗个Mon都觉得佢哋好温馨呀!

不过有搞笑嘅网民就留意到另一样嘢,觉得当年高Ling只手个感觉有啲怪怪咁话“右边只手好恐怖”,相信都系角度问题啫??!!

Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

来源:weixin