太激啦!黄翠如和袁伟豪去酒店上床?!High过头还咬下巴超SM的~ (⊙ˍ⊙)


TVB剧集《使徒行者2》讲到饰演卧底的黄翠如于酒吧工作时,被张景淳手下于饮品中落药,搞到她情绪亢奋,对方更对她意图不轨。幸好袁伟豪及时救驾,但迷迷癫癫的翠如发花癫,咬袁伟豪下巴,最终袁伟豪抱翠如离开。

翠如瞓醒发觉与袁伟豪同床,大失方寸一脚踢对方落床。袁伟豪叫翠如翻看手机录低的片段,翠如见到自己发花癫唱歌解衫钮,又捉袁伟豪上床,乱摸袁伟豪的腹肌,更叫袁伟豪除裤,搞到翠如相当尴尬。

翠如接受东网访问时表示该场并不是床戏:「係讲我饮咗畀人落药嘅水High咗,所以唔使除衫。呢场戏攞嚟搞笑啫。拍嘅时候我哋觉得好好玩,现场睇嘅工作人员好High,佢哋不停睇重播,几得意。」她续称剧集于内地审批时被指色情元素多:「呢场戏内地版好似删剪咗,香港版就冇删剪。」她谓监製不喜欢用色情做卖点吸引观众,故剧集不会有太多色情场面。

资料来源:on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~