说好的32D呢?周秀娜瘦得皮包骨,连巨咪咪也不见了?网民:骷髅人!(⊙0⊙)


艺人周秀娜(Chrissie)近期虽然忙于拍摄电影,但係佢都不忘抽时间去旅行减压。近日佢就同友人一齐去咗峇里岛度假,不时喺社交网站上载靓相,搞到一班网民都大叫好想去呀!

Chrissie今日就出海享受钓鱼乐,虽然佢都有钓到鱼,不过就唔够朋友嗰条大条,佢留言话「蚊脾(髀)同牛脾(髀)」相中可见,Chrissie身穿粉红色泳衣,大晒32D「胸器」,而且仲拎住佢嘅战利品笑晒口咁望住镜头,睇嚟真係玩得好开心!

不过唔少网民都将焦点放咗喺佢嘅身材度,个个留言话「好瘦」、「瘦到得番棚骨」,事关Chrissie瘦到见骨,大家都好担心佢嘅身体状况,亦有人搞笑话依家Chrissie咁瘦,佢嘅骄人上围会唔会跟住缩水呀?

资料来源:on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~