What?! 《超时空男臣》小冬何广沛已经和『她』交往半年?! 被曝出恋情后他们这样说…吓死人了~


無綫劇集《超時空男臣》口碑不俗,更帶挈飾演大監「李小冬」的何廣沛人氣急升。有傳他與「二小姐」朱晨麗拍攝時經常眉來眼去,更咀出真感情,二人暗撻逾半年。

何廣沛接受東網訪問時,與朱晨麗口徑一致,否認新戀情:「多謝大家關心我嘅感情。近排《男臣》咁好,劇中幾對螢幕情侶都咁受歡迎。我相信大家都好喜歡『小冬』都『二小姐』呢對CP。咁多人睇照計都會傳吓緋聞。」

提到有指他早前與蕭正楠及曹永廉出席宣傳活動時,被二人爆他只買早餐給朱晨麗,何廣沛解釋說:「佢哋講嘢係咁搞笑,同埋佢哋好鍾意蝦我,所以大家唔好信以為真。」

▲係幾夾嘅。

▲兩個齊齊否認戀情。

来源: on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤》请点我!

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~》请点我!