◤哇老耶!◢ 香港前港姐『咪神』Tammy大抛性感露圆润半球,差点就走光!迷倒一众宅男流鼻血!


34C「咪神」欧阳巧莹(Tammy)接受东网访问时,曾豪言「我确系Sexy呀!」丶「就算半裸影封面都冇问题!」而佢真系讲得出就做得到,果然系女中豪杰!不过佢今次就唔系半裸,只系露半球,但都教一众宅男流晒鼻血!

 Tammy今日喺社交网上载一张性感相兼且打埋卡喺美国大峡谷,而穿上工人裤嘅佢,入面冇打底露出半球,而件衫只系仅仅遮住粒点,动作大少少好可能就走点,真系戥佢担心。然後佢喺留言到写上#freethenipple,意思系「解放乳头运动」,原来佢post依张相系响应依个运动,运动目的系追求性别平等。但啲网友留言就嫌张相唔够喉:「快啲free个nipple出嚟畀大家睇下啦」,真系好鬼衰!

另一边厢,Tammy男友林师杰都同女友喺同一个地方打卡,佢就揸住架「辣跑」影咗张相,有钱就是任性!

资料来源:东网


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~