◤肥仔都是潜力股!◢ 陳智燊肥仔童年照大曝光!没想到小时候和现在差那么多!网民:现在是男神!(♡∀♡)


成日都话唔可以睇少肥仔,细细个畀你耻笑,大个咗就变男神!讲紧嘅唔系台湾代表彭于晏,而系香港「人夫」39岁嘅陈智燊(Jason),原来佢都系潜力股嚟㗎!

喺上年9月正式封盘结婚嘅Jason,呢日就畀老婆宋熙年翻旧帐,揭露佢肥仔嘅一面!宋熙年喺Instagram上载咗一张3个小男孩嘅旧相,留言:「I’ve been deceived … all these years!!! 」(这些年来,我也被欺骗!)仲tag住「呃秤」!相中除咗一个肥仔外,其馀两个男生一个可爱一个高大,唔讲真系唔知呢个戴上金丝眼镜面圆圆嘅「肥仔」,就系依家高大靓仔丶有外有内嘅陈智燊!

其实宋熙年话被呃,唔通系嫌老公唔够秤,想要个好肉地好揽啲嘅老公?喇~都话大家唔好睇少你身边嘅肥仔朋友啦,瘦起上嚟…连佢哋自己都惊呀!

资料来源:东网


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~