◤光明正大“吃香肠”◢ 一对情侣在餐厅吃饭,突然『性致勃勃』直接口交High翻天,当隔壁桌是盲的!(内有视频)


又有不雅片流出!最近有網民係餐廳食飯時,突然見到有個女仔趴咗係個男仔下身,仲似乎有所動作!

影片長大約18秒,未有交代時間、地點,根據現場環境估計當時地點係一間餐廳,影片一開始就見一個女仔趴咗係另一個男仔嘅褲襠位置,女仔個頭係咁郁,隻手亦似乎有所動作,令人懷疑佢哋做出不雅行為,大約16秒後,個位女仔終於抬返頭,片段亦就此結束。

唔少網民睇完條片都批評呢對男女,認為佢哋唔應該係公眾場合做出不雅行為,有人仲打趣咁話可能對方只係肚餓搵香腸食。

網民留言:

Nicky Wong:肚餓想食香腸

Wyan Ng Yuk Yan:點解越來越猖狂

Vivien Chong:點解要搞到自己成隻狗咁?

David Cheung:搵個殘廁係咪好難下身

更多有趣文章:
1. ◤U Mobile booKu有奖送❤◢ 马上参加就免费送你『iPhone 7』+ 多份『booKu优惠卷』等你来赢取 ㄟ(≧∀≦ㄟ) 只要完成几个简单步骤,这些『大奖』就非“U”莫属啦~

2. ◤洗衣必知 の 3 个常识!◢ 如果你发现衣服越洗越髒,因为你犯這3个错误…..唉哟!那么多年都白洗了~难怪衣服都不耐穿(╥﹏╥)

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

 

 

 

来源:sina