◤死性不改!!◢ 惊传『乐基儿』在新加坡秘婚,而且老公还是抢回来的!网友:佢真是小三命!


模特兒樂基兒2008年與天王黎明結婚,可惜只維持四年便離婚收場。感情生活一直備受關注的樂基兒,在社交網上載了一張自拍性感照,結果引來網民留言。當中有一位網民瘋狂留言洗版,當中涉及一些侮辱性的字眼,指樂基兒與男友Ian在新加坡秘婚兼是小三,更指男方感情複雜,甚至指樂基兒婚後搬到男方家中,但不讓她的貓兒同行,要她將貓運帶返美國。該網民還提供一個社交網戶口,入面見到數張樂基兒與男友的合照。

樂基兒接受東網訪問,她說:「呢個人長期喺IG鬧我,但有時佢又表現得好鍾意我,如果Block咗佢,佢又會另開新帳戶再鬧,其實我都唔知佢係男定女。(你點知係同一個人?)因為佢重覆又重覆講同一樣嘢。(你係咪喺新加坡結婚?)當然唔係,冇去新加坡起碼十年。」

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

来源:东网