◤蔡思贝原来是姣花一枚!?◢这边因乱搞被男友提分手 那边新戏搭上性感女神陳芷尤的男友~天天开工打情骂俏,还要公然……


現年25歲大台「人肉發電機」蔡思貝,同狂舞派「舞術指導」麥秋成拍拖期間,每逢拍新劇,例牌傳出暗撻劇中小生或奀星,更試過深夜上周志文屋企過夜,最終麥秋成忍無可忍,怒斬情絲,舊年12月喺Ig貼文,暗示同蔡思貝結束兩年情。

「甩拖」蔡思貝,表面話會將工作放喺首位,感情事放埋一邊。但今日有報道指蔡思貝拍新劇《踩過界》期間,又向同劇嘅張振朗發功,兩人開工收工儼如糖黐豆黐到實,又經常喺片場眉來眼去狂過電,一有空檔就會匿埋一邊玩到癲,若然係事實,「被分手」嘅蔡思貝似乎復元都好快吓!

不過咁,今年29歲、有翻版「Cool魔」之稱嘅張振朗,被爆已經有個「咪神」女友陳芷尤,雖然張振朗死口唔認,不過陳芷尤早已被公認係男方正印,如今忽然殺出個蔡思貝,「姣精」VS「咪神」,呢場惡戰應該幾有睇頭!
而今日張振朗就回覆傳媒話:「唔係報導咁寫,我同佢都冇嘢,就好似兄弟咁。」
Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事》请点我

 

来源:hkapple