◤死得不安息!◢ 邓丽君墓碑长期被破坏,痴迷歌迷用胶纸狂黐相!


已故一代巨星鄧麗君,95年逝世後,長眠台灣金寶山「筠園」,每年都有上萬粉絲前往悼念,不過近日鄧麗君喺香港嘅「君迷會」,就投訴指某位歌迷長期喺墓碑上,以雙面膠貼上鄧麗君嘅照片,導致碑石受到破壞,斥責呢位歌迷屢勸不改嘅行為離譜,而且對偶像亦極不尊重。

對此,身處國外嘅鄧麗君三哥鄧長富回應台灣傳媒話:「絕不允許破壞,近日會請基金會人員了解狀況處理。」

據「君迷會」秘書周小姐透露,自99年開始就有歌迷喺碑石上貼照片,但當時捉唔到破壞嘅人,呢件事持續多年但依然未改善,碑石好早已經失去原來嘅面貌。

其實今年8月,「君迷會」成員去台灣悼念,發現墓碑上雙面膠痕已被清理乾淨重新打磨,恢復咗原有樣貌,但結果喺9月,發現碑石又被貼上照片,有歌迷睇唔過眼撕甩照片,期後一王姓歌迷喺facebook留言不滿貼相俾人撕掉,貼照元凶終於現形。

事後網民批評呢位歌迷超冇公德心,「別當自家東西好嗎」、「屢勸不聽真的是有病」。


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

 

 

 

 

 

来源:苹果日报