◤内有视频◢Gary退出RM后首次亮相香港~大爆自己爱的不是宋智孝,而是…… 还任由粉丝亲亲抱抱 福利多!(❤∀❤)


【退《RM》後首訪港】Gary見港迷任抱任啜 理想型唔係智孝
1478334460_432a
  1478334464_4a7d
1478334466_b00e

韓國人氣綜藝節目《Running Man》(RM)前成員Gary噚日抵港,出席今日喺銅鑼灣皇室堡舉行嘅簽名會見港迷,今次係佢宣佈退出《RM》後首次公開於香港亮相,吸引超過500粉絲到場見oppa。

1478334473_ec72

雖然活動於晏晝3點先正式開始,但有好多粉絲已經早早到場等候,更準備好橫額為偶像應援。

1478334470_e08b

1478334472_7e47

Gary準時3點身穿乾濕褸現身,立即引起粉絲尖叫,而Gary亦好識做地向粉絲揮手,並用廣東話打招呼:「大家好,我係Gary,我好掛住你哋。」之後又話因為現場嘅粉絲所以裝飾得呢度更加靚,認真識冧粉絲!被問到嚟緊聖誕節會點過,Gary就自爆想去旅行,但似乎都係工作中度過,不過被問到建議送乜聖誕禮拜畀人?Gary就話:「如果係情侶當然係送錫錫,K.I.S.S。」認真搞鬼。被問到來年有咩計劃,Gary就表會專注於音樂,亦計劃於明年初再訪港開騷,叫粉絲期待吓。及後就進行聖誕裝飾嘅揭幕禮,嘉賓仲有GUDETAMA(蛋黃哥),Gary就化身暖男,不停問蛋黃哥「使唔使幫手?」、「有冇事?」相當貼心,Gary同蛋黃哥影相時又擺出冧樣。之後Gary就即場抽4個幸運粉絲玩2個遊戲,更大方抱抱粉絲,當中一名粉絲贏咗遊戲,獲得Gary餵食cupcake,不過Gary就叫粉絲擘大口並將蛋糕塞入粉絲口中,完成唔顧對方係女仔,場面爆笑,不過嗰名粉絲更趁機錫咗Gary一啖,令其他粉絲嘅尖叫不已。

1478334480_8ca8

Gary喺現場亦有提到《RM》:「好多謝節目組同成員嘅理解,為咗實現自己嘅夢想而退出,佢哋都有為我打氣。」Gary又話知道HaHa都嚟咗香港,本來約咗HaHa食飯,但因為自己夜晚先抵港就約唔成。

1478334478_4bce

Gary更直認如果將來有機會都想以嘉賓身份上《RM》,令粉絲都相當期待。據知Gary正努力學國語中,被問到學到咩程度,Gary就話識點菜,即場講咗句「可以給我一杯咖啡嗎?」發音相當標準,Gary更好學地學埋該句嘅廣東話,發音都唔錯。被問到理想型係咩人時,全場粉絲都大叫「智孝」,Gary就笑笑咁話細個好鍾意王祖賢。最後Gary離開前有用國語向粉絲講「再見」,粉絲亦十分不捨。

1478334475_da95

1478334468_2fcb

1478334461_0ce4

1478334463_a71e

1478334477_ef38

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~

 

来源:appledaily