◤张敬轩同Gay友关智斌分手!◢ 10年『断背恋情』玩完!还在新歌里大诉苦:远距离恋爱爱得好幸苦!?


張敬軒同關智斌(Kenny)嘅斷背緋聞,唔經唔覺,一傳就傳足10年,想當年,軒仔比Kenny紅,唔少人覺得Kenny拖累軒仔事業,不過風水輪流轉,o依家長期喺大陸拍劇嘅Kenny,終於殺出血路,喺唔少重頭劇中,都穏做二線角色,水漲船高,近日有指佢以2,000萬同英皇續約4年,仲分別喺大陸、香港同加拿大密密買磚頭保值。

不過長期喺大陸掘金嘅代價,就係Kenny同軒仔嘅10年情,終於要忍痛斬纜。今日有報道指,二人由於長期分隔兩地,濃情轉淡,加上早排軒仔成日病,但Kenny又唔喺身邊。思前想後,為咗大家嘅事業着想,軒仔決定同Kenny分手。

軒仔早前宣傳新歌《羅賓》時,已經漏咗口風,講明Kenny唔係佢心目中嘅羅賓:「超級英雄背後都有為佢默默耕耘嘅人,可能係家人或伴侶,但此『賓』唔同彼『斌』,佢(Kenny)最多都係企鵝、小丑……!」


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~❤

 

 

 

 

 

 

来源:苹果日报