【劲爆】港媒传未婚先孕!!TVB女神钟嘉欣飞加拿大嫁圈外男友…?!网民:心碎了~


31歲鍾嘉欣入行多年,緋聞不多,五隻手指數得晒,乖乖女形象深入民心!不過,最近有傳嘉欣未婚先孕,更因此向TVB請假三個月,飛到加拿大秘密同圈外男友結婚!

image

image

嘉欣請假三個月,表面上到加拿大登台後休息,其實為婚禮做好準備!而嘉欣為免影響胎兒健康,表演時並冇太大動作,更不時摸吓肚仔,相中可見就算嘉欣穿鬆身白裙,亦難掩其凸肚有喜身形!

image

image

據知由於婚禮來得太突然,連嘉欣處女黨好友岑麗香及王君馨等都唔知情,近日更要紛紛急請假飛到加拿大,見證好友人生重要時刻!

image

image

image

其實早前有傳嘉欣同伍允龍復合,不過伍允龍太花心,除跟Super Girls嘅Aka傳緋聞,拍劇時被指狂追劉佩玥,致令嘉欣徹底死心,狠撇對方!

image

image

image

得悉嘉欣回復單身後,據知該加拿大籍華人即向嘉欣展開猛烈追求,日日視像電話傳情,噓寒問暖又細心,最重要用情專一,難怪成功俘虜嘉欣嘅心!

来源:东方新地