【与宗泽8年感情又如何?】杏兒与老公认识不够1年就结婚! 她身家多过Philip, 可是却因…嫁给他! (内有视频)


大台前花旦胡杏儿,今年1月被指暗交李施嬅旧爱Philip,两人经朋友介绍,火速挞着,年初被爆其实已拍拖3个月。而40岁嘅Philip是夜场Play其中一名股东,也是招聘公司董事。有报道指佢冇物业揸手,杏儿身家多过佢等等,但两人一於少理,讲心唔讲金,爱得甜蜜又大方。

bkn-20150703061043457-0703_00862_001_05p

李施嬅

拍拖期间佢哋不时被影到出双入对,Philip更会出席杏儿嘅家庭聚会,杏儿双亲也非常满意呢位准女婿。

上月杏儿36岁牛一,最後一个单身生日,Philip喺中环PMQ同女友开P庆生,同时举行订婚派对,Philip当日给寿星女送上巨钻丶鲜花和蛋糕抱得美人归,杏儿事後更自爆,数月前已获Philip将求婚戒指放饭煲求婚。

其实拍拖唔够半年,男方已有结婚打算,不时传出婚讯。11月5日,佢哋就喺香港入纸排期结婚,Philip系沙头角禾坑村原居民,所以当时更有传杏儿会跟Philip到沙头角拜祠堂。

佢哋由相识丶拍拖丶订婚丶结婚到度蜜月,喺大概一年时间就火速完成,下一步计划当然系为幸福之家增添新成员啦。