香港搞笑谐星阿Bob三个囡囡披婚纱❤最小女儿美到Boom!网跪: 岳父!


香港搞笑艺人林盛斌(Bob)虽然每次演的角色都冇厘正经,但现实生活中的他完全不是这样子的哦!

图/Facebook

他与老婆现时育有三女一子,慈父样冧到爆,一家六口相当幸福❤

一向疼爱家人的Bob,经常会在社交网大晒家庭乐。近日他又上载了一张全家福,照片中Bob与一岁几的囝囝穿上西装衬恤衫,而老婆和三个爱女则披上白色婚纱,劲有气派!Bob留言:“又真系多人咗D嘅………” 不少网友都大赞Bob与囝囝官仔骨骨,而他老婆和那些女儿饼印一样,画面温暖到爆!

图/Facebook

港媒《东网》联络到Bob,他开心地分享:“呢辑相系上月我外父70大寿时影嘅,同外父一齐影,仲有我老婆家姐嗰啲一家人影全家福,之后我哋自己屋企亦趁机影番辑靓仔嘅相!一家人全部Dress up又化妆,仲Set埋头,我去到时都‘哗’咗一声,咁有型嘅!我仲以为系边个结婚,点知原来系我哋自己影全家福,好开心!张相大家都笑得好开心,正呀!我见到有啲网友留言话‘仲有位坐喎’,但我就话‘冇喇冇喇,冇位’!”又指:“见到好多朋友仔话张相感觉到好开心,多谢一班网友、朋友们嘅祝福!多谢多谢!希望大家都幸幸福福、开开心心!”

图/Facebook

不少网民都留意到小女儿五官比例非常漂亮,汪汪大眼,樱桃小嘴,美到网民都要喊阿BOB「岳父!」

图/Facebook

图/Facebook

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~