认了!认了!余文乐终于承认老婆怀孕啦❤网友搞笑建议BB可以名叫余真,余假和余可分身饰演自己~


认了!认了!余文乐终于亲口承认老婆怀孕了~

36歲余文樂去年12月閃娶台灣「皮帶大王千金」王棠云(Sarah),在澳洲墨爾本行完婚禮才公布婚訊,咁急結婚,其實因為王棠云陀住樂B雙喜臨門,今日余文樂親證太太有BB,恭喜晒!

余文樂 親證太太有喜
余文樂同台灣「皮帶大王千金」王棠云拍拖不足一年閃婚,男神封盤,唔少人羨慕王棠云成功箍實爛玩的余文樂,今日樂仔喺內地同任達華以及林家楝等人出席網劇《冒險王衛斯理》發布會,受訪時佢終於承認太太有BB,仲話之前一直冇講只係想保護佢哋!

余文樂去年12月5日,余文樂同王棠云在澳洲墨爾本舉行婚禮,完婚才將婚事公告天下。
余文樂樂嫂日前飛到台灣探家人,之後由家姐陪同返港,當時著住鬆身裙的她,已經腰粗肚圓。

余文樂早前本刊拍到余文樂同王棠云去中環食飯,未入餐廳食嘢,余文樂先要食煙提神,仲直接喺已經陀B嘅王棠云身旁點煙,變相逼老婆食佢二手煙,下次唔好喇!

由於家人全在台灣,婚後移居香港生活的樂嫂,自然乜都依賴老公。

余文樂離開餐廳見到記者,拖實老婆的余文樂即時笑晒口,展示同老婆恩愛 一面。

余文樂落起毛毛雨,王棠云索性笠住衞衣頂帽遮雨粉,余文樂原本想去後巷的精品小店睇嘢,可惜店舖閂晒門,二人只好行去攞車走人。


余文樂平時唔夠體貼嘅余文樂於情人節都仲識得訂紮花畀老婆,老婆冧到要po出來放 閃,女人就係咁易氹!


余文樂陀B 6個月的樂嫂日前將長髮剪短,自稱自小學四年級後從未剪短髮嘅樂嫂,忍痛剪掉一把長髮,無非唔想同肚中BB搶營 養,以及坐月時方便打理。余文樂仲留言 話:「我喜歡短髮!」出口術冧老婆。

樂嫂大肚出巡
早前本刊拍得余文樂放假都會陪老婆外出吃飯,現場所見,新婚才三個月,余文樂已經冇戴婚戒,樂嫂小腹微微隆起。

余文樂余文樂識得拖番住老婆行,大肚係要人照顧㗎。


余文樂余文樂日前唔使開工就陪老婆去跑馬地同友人食日本菜,離開餐廳遇到記者,被問到老婆適唔適應香港生活,樂仔仲肯答:「OK啦!」但被問到老婆係咪喺香港生BB?以及鍾意仔定女?他就立即封嘴,更拖實老婆急急腳走人。

图片来源:PLAY HARD

网友还恶搞他们BB的名字,搞笑建议他们的BB可以名叫余真、 余假和余可分身饰演自己。

图文来源:东方新地


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤