靓到不得了的51岁美魔女周海媚❤入行33年来不结婚不生BB的原因大曝光!网名:难怪她还是孤零零一个人~


靓到不得了的51岁美魔女周海媚近日在访问中自爆人到中年仍不结婚不生Baby的原因!

周海媚 18歲入行
周海媚1985年參選港姐入行,期間演過多套經典劇集,如《流氓大亨》和《倚天屠龍記》等,直至1989年憑《義不容情》嘅李華一角一炮而紅,成為當紅花旦之一;1997年《大鬧廣昌隆》小芙蓉一角更令人津津樂道!初入行第二部劇周海媚就在《流氓大亨》中飾演第三女主角,戲份僅次「Do姐」鄭裕玲和當時同樣係新人嘅劉嘉玲,不過劇中佢畀吳啟華欺騙感情,之後跳樓自殺,冇好下場。

周海媚周海媚18歲入行,19歲時拍《流氓大亨》,外貌嫩口標緻,青春無敵。


周海媚曾有傳當年仲係新人嘅劉嘉玲喺拍攝期間因遲到而激嬲Do姐,不過真兇原來係周海媚,當年佢開工遲到兩個鐘,令Do姐嬲爆,最終Do姐故意話去飲茶,要海味等番佢兩個鐘。


周海媚《流氓大亨》中吳啟華飾演萬子失散多年嘅親細佬,為人見利忘義又玩弄周海媚感情,最終令對方跳樓自殺。

出身滿清八大姓氏
周海媚曾在一訪問中表示,雖然生於香港,但原來佢祖先係滿族鑲白旗人,於清朝當五品官,係廣東話事人,認真巴閉!而其真正姓氏係「瓜爾佳氏」,係滿族八大姓氏之一,當時好多後宮的有名妃嬪皆出於此姓氏,海味笑言,如果佢出生於清朝,可能真成妃子!

周海媚周海媚18歲選港姐入行,當時雖然未能晉身決賽,但就加入咗當年嘅藝員訓練班,成為無綫藝員。


周海媚1989年周海媚憑《義不容情》李華一角一炮而紅,成為無綫當紅花旦。


周海媚1994年周海媚飾演《倚天屠龍記》周芷若,成為佢其中一個代表作。

周海媚1997年周海媚在《大鬧廣昌隆》飾演女鬼小芙蓉,人氣再度急升。


周海媚周海媚04年移居北京,全力於內地專注演藝事業,到09年復出無綫拍《神鎗狙擊》,美貌不變。


周海媚2014年周海媚在《武則天》飾演楊淑妃,古裝扮相豔壓群芳紅遍兩岸,而且保養得宜被封為美魔女,劇中佢晒出深長「事業線」,令不少網民嘩然。

曾「嫁」呂良偉
1988年,周海媚剛出道三年,尚未走紅,就與80年已因《上海灘》爆紅嘅呂良偉飛到美國拉斯維加斯秘密註冊結婚,但短短五個月後就因性格不合離婚收場,不過周海媚話後來先知兩人當時並未完成結婚手續,所以根本結唔成婚。90年周海媚拍《回到未嫁時》曾與黎明傳緋聞,更有指黎明曾介入佢同呂良偉婚姻。1994年,周海媚被指與游泳教練、演員林偉亮拍拖。1997年,周海媚到日本拍J-Phone廣告,有傳撻著人夫永瀨正敏,導致2002年永瀨正敏與老婆小泉今日子離婚。1998年,迪生集團執行董事伍士榮向周海媚展開追求,直至周海媚染上紅斑狼瘡症,兩人於1999年分手。2000年,周海媚被爆與曾任亞視助導嘅周家文展開姐弟戀並共赴同居,但兩年後亦是分手收場。


周海媚90年周海媚與黎明拍《回到未嫁時》曾傳出緋聞,更有指黎明介入佢同呂良偉婚姻。


周海媚有指周海媚曾與迪生集團執行董事伍士榮拍拖,後海味患上紅斑狼瘡症,導致兩人分手。

生B有生命危險
到2004年周海媚為建築師男友劉先生移居北京,兩人拍拖多年,但到2016年周海媚自爆兩人已分手。講到至今唔結婚唔生B,周海媚曾直言:「我係一個愛自由嘅人,唔鍾意俾人管,同埋我覺得冇需要結婚,況且我又唔想要小朋友。」其實周海媚本身非常鍾意小朋友,但不育原因佢自爆謂:「我十幾歲時發現天生血小板過低,醫生同我講,如果以後生育的話會有生命危險,會大出血。」所以海味老早就放棄生BB的念頭,改爲助養小朋友,多年來佢哋喺内地「希望之家」兒童福利院助養,甚至捐助小朋友做手術,将母愛獻俾有需要慨兒童,一樣咁偉大!

周海媚周海媚喺「希望之家」助養過好多兒童,知道有小朋友需要做手術,海味甚至會俾埋手術費及醫藥費,愛心爆棚!


周海媚周海媚多年來都咁明艷照人,不時向粉絲派福利。

来源:东方新地

 


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤