香香上露事业线,下露雪白长腿劲性感示人❤连一向好好先生黄浩然也忍不住偷偷kap!


近日岑丽香,黄浩然和陈炜等人为新剧《果拦中的江湖大嫂》宣传。香香以贴身低胸上衣高叉短裙现身,劲吸睛!

雖然裝束不方便,但在台上玩遊戲時香香非常落力,又拎着菠蘿起腳不怕走光,看似非常驚險!而一同玩遊戲的人夫黃浩然也敵不過長腿誘惑,忍不住kap!


做「巴渣女」

香香受訪時講到她低胸搶鏡,她扯開話題笑謂:「我為呢套戲犧牲好多就真,角色造型需要戴眼鏡,我拍嘅時候一日戴十幾粒鐘,結果視力差咗,依家要搵時間驗眼!」她笑指今次性感戲份交由馮盈盈負責,自己今次改戲路,扮演一名「巴渣女」。

為鍾嘉欣祈禱

談到好友鍾嘉欣再次懷孕,香香開心表示:「有時間都想去探吓佢,知佢佗得比上次辛苦,幫佢祈禱啦。(人哋第二個喇!)我會繼續努力,但要睇上天安排。」

来源:东网


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤