索人妻大解放!岑丽香同老公去马尔代夫“造人之旅”❤小背心deepV劲诱人,仲要开live吸like~


早前台慶頒獎禮都不見岑麗香的影蹤,原來她正在放假休養生息。日前就與老公阿強到馬爾代夫旅行,有網民就猜測這是兩人的「造人之旅」,來到陽光與海灘,身心特別舒暢。

香香來到馬爾代夫幾天,於是在Facebook開Live跟大家分享在外地旅行的心情。在直播途中,香香不為意讓老公阿強的腳板上鏡!原來老公正在睡覺攤唞,香香就趁老公休息開Live,這樣既低調又可以各自有私人空間!幾好!

由於馬爾代夫天氣炎熱,所以香香都換上健康緊身小背心散熱!不過,女人最重要就係塊臉,所以香香直播中途都戴上草帽,並說:「我嚟到呢幾日,係日日都搽防曬㗎,因為真係好曬呀!」剩係話好曬,香香都顯得好cute!


驚現香香老公阿強…隻腳。
來到馬爾代夫,當然會落水。香香其後都分享在當地玩過甚麼活動,例如潛水、睇海底動物:「我哋都睇到一啲鯊魚BB,真係好細條。同啲海豚有好近距離嘅接觸,又見到啲海龜。」不過,令香香最開心就是她去了浮潛:「其實我一直以嚟都好怕去到好深水嘅地方,但馬爾代夫大家都知啲水深極有限,所以就試一試…至於滑水,就遲下先再試喇!哈哈」香香話去馬爾代夫七日確實有點長,但是就當休息,因為她回到香港之後,連新年都要工作了。

来源:hk01


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤