千年陪跑王⚡TVB玩尽马国明20年,入围最佳男主角10次,今次依然没他份!网民:其实他系唔系得罪无线?


馬明再次痛失視帝!雖然他今次沒有再「灰足36小時」天然呆,但他未能在《萬千星輝頒獎禮2017》得到《最佳男主角》獎項,但有不少網民都替他不人一值,因為他入圍過《最佳男主角》10次。雖然近年大家都係好關心佢同女友黃心穎嘅戀情,但馬明係演藝路上都默默耕耘。

馬國明憑《降魔的》馬季一角一度成為今年視帝大熱。


入行就快20年嘅馬明,由跑龍套開始做起,直到2003年《衝上雲霄》飾演Roy才開始上位,其後在《律政新人王II》首度擔任男主角。在2006年奪得當年頒獎禮的「飛躍進步男藝員」獎項。星途當然越來越順喇,2005年開始憑著《同撈同煲》首次入圍《最佳男主角》獎項,其後每年都有提名,可惜一次都係陪跑,無獲得任何獎項,搞到好多網民為他感到不值,紛紛說他十分好戲,理應獲獎。

馬國明點都好,有心穎BB支持就夠。(林迅景攝)

除此之外,不得不說TVB的「奧運六星」。除了馬明,還有陳鍵鋒、林峯、吳卓羲、黃宗澤及黎諾懿。頭三位已經衝出香港,而且在內地有一定知名度,搵到好多桶金,偶爾回到香港演出就當是業餘。至於黃宗澤,他去年約滿TVB之前,經常往來中國香港兩地,有強大的發展潛力。剩下黎諾懿與馬國明還留在TVB,但兩人對比之下,早前馬壯更榮升為五億駙馬,人生已贏了一大半。因此,馬明在六人之中最遲彈起,足足等了18年先至出頭,憑著《降魔的》的馬季人氣急升。

馬國明在《律政新人王》中嶄露頭角。
最經典一定2012年他憑住《On Call 36小時》入圍視帝, 當年負責頒獎的就是七料影后葉德嫻做嘉賓,她在頒獎前淺談幾位候選人後,卻表示「而我不知道馬國明是誰」,令馬明超尷尬。之後,宣布「視帝」由黎耀祥奪得時,馬明更被鏡頭補捉到呆立當場,從此之後有「天然呆」稱號。之後有人開始研究點解馬明次次都拎唔到獎,因為佢拍嘅劇都變為「炮灰」,搞到有「炮灰王」稱號。唔講真係以為馬國明得罪無綫,搞到次次所演的劇集被受冷落。唔少網民就認為馬明唔係演技唔好,而係天時地利人和問題。

天然呆已經成為馬明嘅標記。
早前他接受《香港01》被問到網友紛紛認為他可以憑《降魔的》攞視帝,他當然是以官腔式話平常心、有提名已好高興,因為他最想劇集拿《最佳劇集》,原因是監製、導演都和他一起成長,「監製方駿釗,當時佢做導演嗰陣,我仲係未做男主角,茄哩啡嘅時候,已經俾機會我,其他導演呀、crew呀,都真係睇住我大,所以我更想佢哋獲得肯定。」

来源:hko1


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤