《溏心3》“木口木面”女秘书挺着萝咁大的肚拍写真!老公赤裸爆肌超帅(❤∀❤)


娛樂主播李漫芬(Fanny)現時懷孕7個幾月,近日仲同老公Alvin齊齊影大肚寫真,Fanny呢日喺社交網上載幾張花絮靚相,留言話:「今天和老公去影大肚照,謝謝bb全程乖乖沒令我不舒服。」睇相見到Fanny肥肚唔肥人,仲露出巨肚,而佢老公亦赤裸上身,展現Fit爆嘅body!

▲幸福一家~

事後Fanny接受東網電話訪問,就好開心咁話:「佗得好舒服,一次都冇嘔過,小朋友喺影相嘅時候仲踢我。」佢仲話喺室內影,就算露肚皮都唔怕凍,講到老公赤膊上陣,佢就笑老公有專登操fit自己。

 

▲Fanny現時懷孕七個幾月。

▲近日仲同老公Alvin齊齊影大肚寫真。

▲好有愛呀!

▲影得好唯美。

▲佢話bb全程好乖冇令佢唔舒服!

▲仲話佗嘅過程都冇嘔過!

▲將來出世一定係乖乖B!

▲佢仲話老公為咗影呢輯相都有特登操弗自己!

来源: on.cc


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like Rojaklah TV Facebook!随时观看Video,给你Happy给你FUN❤