必去!曼谷最有特色的6间Spa❤超舒服环境+师傅纯熟的功力⚡让你的皮肤肌肉同时放大假!


對於一眾靚人嚟講,「揼骨」一詞實在太膚淺,感覺只有功能,毫無意境。做 spa 就唔同,講緊嘅係一個package︰由環境裝修、音樂、香薰、師傅功力,再到所用的按摩油,甚至一杯熱茶,每一個細節都可以係一種享受。旅行唔一定朝 7 晚 11 冇時停,搵一個 trip 畀身心靈大休息,幫皮膚同肌肉叉足電,顏值自然大大提升。

HARNN Heritage Krungthep

HARNN spa位於 Zen Tower 的 12 樓,經過 薄荷綠長廊,走廊外一片空中花園,轉角映入眼簾的卻是曼谷的全景,環境絕對一流。最正嘅係 spa menu 都經過設計,menu 內至只有 4、5 種的按摩與數款身體與面部療程選擇。

地址: Zen Tower @ CentralWorld 12Mth floor

Divana Nurture Spa

Divana Nurture Spa 結合泰式古代養生方法,以延年益壽「longetivity」為賣點。呢度獨有嘅 spa package Longevity Phikat Bua Arokaya,用上蓮花粉加骨膠原精華作身體磨砂,去死皮同時滋潤肌膚。

地址:71 Sukhumvit 11, Wattana, Bangkok

Infinity Spa

Infinity Spa 嘅 signature colour︰白色配 tiffany blue,令人十分舒服。呢度就連家具,都係出自北歐建築師嘅度身設計,而最妙嘅係療程房個天花,鋪咗隔音棉,冷氣在隔音棉的兩邊放送。

地址:1037/1 Silom Road, Sun Square, Silom Soi 21, Bang Rak Bangkok

Rarinjinda Spa

Rarinjinda Spa成為首間引入喜瑪拉雅山岩鹽療程室 spa。據說岩鹽加熱後會釋放負離子,有淨化空氣、淨化電磁波之效。Rarinjinda Spa 由鹽磚砌成按摩室,就已經斥資近百萬。

地址:30/F, Grande Centre Point Ploenchit Hotel 100 Wireless Road, Lumpini, Pathumwan, Bangkok

Le Spa with L’Occitaine

Le Spa with L’Occitaine 係五星級酒店 Sofitel Sukhumvit Bangkok 內的 spa,水療中心用上 L’Occitaine 的產品,尤其係招牌抗衰老永久花系列,另外亦用上法國的水療品牌 THEMAE 等作療程。

地址:189 Sukhumvit Road Soi 13-15, Klongtoey Nua,Wattana, Bangkok

Oaiss Spa Sukhumvit 31

Oasis Spa 是泰國本土的 spa 品牌,亦係最早在曼谷提供 Day Spa 體驗嘅水療中心。部分療程房更設有室外浴室,而 最出名嘅係以泰國在地天然材料作療程。

地址:64 Soi Sawasdee, Sukhumvit 31, Wattana, Bangkok
 

来源utravel

 

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~

Like 走咯 我们吃喝旅行去 Facebook!❤