44岁大马性感女星~穿短裤拍写真爆诱惑❤网民:天生骚味挡都挡不住!


喺情場多番失意嘅張慧儀,冇損佢對自己嘅信心。縱然已屆44歲,但曾經係性感女神系列之一,天生嘅騷味依然遮都遮唔住。

以44歲之齡,張慧儀絕對係keep得好嘅一個。

一舉手一投足,都充滿騷味。

在內地同Babyjoin、王子涵拍劇《荷里活有個大老千》。

早排同羅霖一齊拍大台劇《深宮計》,兩個都係美魔女。

張慧儀做咗養母之後,好多時都收起性感,偶而先派下福利。近日喺一輯新相中,繼續收埋事業線嘅佢,只係恤衫短褲,已經發揮騷在骨子裡嘅功力。一眾娛圈中女之中, keep得好嘅佢近年亦再活躍幕前,早前拍完無綫新劇《深宮計》,佢就北上接拍王晶監製嘅另一新劇《荷里活有個大老千》,索中女果然長做長有。

来源:nextplus


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤》请点我!

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~❤》请点我!