最靓花仙子❤陈自瑶大抛低胸超深事业线!唯美+性感,连王浩信O晒嘴!?(✧∀✧)


艺人陈自瑶以低胸性感长裙出席无綫节目巡礼活动,提到最近她于社交网分享正能量句子,她谓:「冇嘢嘅!一向都想分享正能量,都会分享相片,都做咗年几两年,唔係话专登!(啲人睇到反而觉得有负能量!)唔係呀!啲句子好有正能量呀!因为每个人生活中都有唔开心的,睇完可能有呢啲感受,每个人都要成长,每个人都有压力,要有番正能量!(你有冇压力?)每个人都有,包括工作上、凑小朋友上。(同老公王浩信相处有冇压力?)呢啲唔需要特别讲,同老公冇问题,分享呢啲嘢,係想自己除咗外表都想有内涵。」

王浩信指太太向来喜欢分享感性及正能量讯息,虽然他近排工作比较忙,但也要畀Like,问是否不敢不畀Like?他笑谓:「其实Like唔Like唔重要,最紧要係个内容。」谈到来年工作,刚从英国返港的他表示来年将作多方面尝试,希望给观众惊喜,不只限于接拍电视剧,问到是否会接拍电影?王浩信谓:「都係嘅,但到时会尽量抽时间陪太太。」

资料来源:hk.on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~