姐妹情裂?! 蔡思贝为了自保, 竟然出卖兼冤枉陈凯琳!网民: 啊不是很Friend很闺蜜的咩?


➨2017張韶涵《纯粹·REMIX》世界巡回演唱會1118就在大马!点我购票❤

➨2017《周汤豪 NICKTHEREAL 帥到分手》大马巡演派对就在1202!点我购票❤

▲無綫花數百萬製作真人騷。

無綫向來積極炮製新節目,近日便花數百萬製作費到泰國拍攝綜藝戲劇真人騷《使徒行者 臥底遊戲》。顧名思義,節目集合劇集《使徒行者2》元素追尋黑警,由八位嫌疑警察黃翠如、洪永城、陳凱琳、蔡思貝、麥美恩、楊潮凱、余德丞及林盛斌透過真人騷遊戲,抽絲剝繭找出「黑警」,而當中的黑警既要搞破壞,又要掩飾身份,鬥智鬥力兼考驗友誼與信任。

▲八位藝人特地飛到泰國拍攝,認真大製作。

「苦肉計」掩飾身份

節目一開始便披露蔡思貝是黑警,故她在第一項任務已使出「苦肉計」掩飾身份,遊戲要八人一起用雙腳托起冰水盆,再為身旁拍檔脫襪,蔡思貝先捱一盆冰水照頭淋博取信任。眾人於第二項任務要戴上牙膠,露出牙肉展現醜怪搞笑樣,口齒不清地接龍傳遞指令。而陳凱琳竟將簡單口令講錯,成為眾矢之的,惹人懷疑!第三項任務是尋找目標女學生,麥美恩行動失敗接受懲罰被潑水,認真慘情!

豁出去戴牙膠扮醜

最後眾人激辯投票揪出黑警,友情大考驗,「賊喊捉賊」的蔡思貝揀了陳凱琳,但卻內疚爆喊:「監製搵我做黑警,內心好多掙扎,自己又驚、又心虛、又驚呃唔到人,呃到人又驚畀觀眾鬧。」蔡思貝更因「出賣」好姊妹而泣不成聲:「要呃自己唔係黑警先做得似,揀咗陳凱琳又好唔忍心,好似出賣咗好姊妹咁,感覺好複雜。不過,經過呢七日拍攝,大家感情更加好。」

▲蔡思貝(右)「出賣」陳凱琳後,即喊到收唔到聲。

▲蔡思貝指做黑警令她內心相當掙扎 。

被「出賣」的陳凱琳認為今次的遊戲節目十分難忘,除了是大製作外,事前大家都被蒙在鼓裏,故玩得相當投入:「因為大家太投入,感情上有少少摩擦,喺投票估黑警嘅時候,因為同蔡思貝係好好朋友,大家懷疑對方係黑警,但又唔想擺對方上枱, 所以都幾難受,見佢爆喊,我又跟住喊。」講到要戴牙膠以醜怪樣示人,陳凱琳笑指拍攝時已豁出去,暫時放下形象。

▲陳凱琳(左)對蔡思貝(中)有懷疑,但又不想擺對方上枱。

▲麥美恩(左起)、余德丞、陳凱琳和楊潮凱不顧形象,戴牙膠示人。

藝人黃翠如早前遠赴泰國拍攝無綫節目《使徒行者 臥底遊戲》, 她指是次體驗非常難忘:「今次遊戲嘅玩法係全新形式,好考驗朋友之間嘅情誼。拍攝一啲都唔輕鬆,大家要鬥智鬥力搵黑警,做黑警嘅藝人心情特別緊張,因為成班人都好投入!」翠如自爆在遊戲中與死黨洪永城出現信心危機,更差點影響友誼:「同洪永城有啲位,我會諗究竟信唔信佢好?有時會因為咁而激嬲對方,但大家都知係遊戲, 唔會真係嬲同擺喺心入面。」

▲翠如大爆同洪永城差啲反面!

▲好嬲咁喎!

另外,翠如昨晚出席腕錶活動,表示想放短假去旅行及學做戲,但否認因演技被批評而進修:「與批評無關,努力係必須。」

而洪永城指公司製作新遊戲相當認真,事前還拍了示範片教大家怎玩:「今次遊戲難玩在大家都識得演戲,對情感控制得好好,要睇啲細微位先估到邊個係黑警!」

▲見翠如同洪永城有火藥味,其他人都默默地「食花生」。

来源: on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤》请点我!

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~》请点我!