吸睛指数爆灯!陈凯琳姐妹淘「少妇联盟」成立一周年大放福利❤性感泳衣翘臀湿身!


圈中有唔少姊妹淘,好似由艺人胡定欣、胡杏儿等组成嘅「胡说八道会」,成员之间嘅关係分分钟亲过亲姊妹,佢哋之前仲一齐拍摄旅游节目,不知几受观众欢迎!

而另一个新进「姊妹帮派」亦同样有睇头,就係由艺人陈凯琳、龚嘉欣、谭凯琪同沈卓盈组成嘅「少妇联盟」,原来不知不觉佢哋已经成立「少妇联盟」一年啦!为咗隆重其事,佢哋今日仲向网民大派福利!成员龚嘉欣同谭凯琪率先喺社交网上载四人性感合照,睇相见佢哋一齐着住复古款式嘅黑色一件头泳衣,坐喺个大浴缸入面搔首弄姿,而向来身材有番咁上下嘅沉卓盈仲露出线头,真係好养眼,不过最养眼莫过于佢哋四个对镜自拍,然后趷起臀部,翘臀同四双美腿睇到网民哗哗声,话佢哋真係大个女啦!

龚嘉欣留言话:「少妇联盟1岁啦!为了隆重其事,我们相约了摄影师、造型师和化妆师特别拍了一个专辑,纪念一下!和你们三个「少妇」一齐每次都真的很开心,笑个不停 ,真的很感恩一年前拍剧能够遇到这几位好姊妹!希望接下来,我们继续互相支持,给对方和大家正能量 」而谭凯琪就以英文留言,内容大致係话:「为了纪念我们的1周年纪念,我们与一群很好的摄影师、造型师和化妆师合作,为我们的第一(非常有趣)的照片拍摄!我很高兴在去年11月拍摄期间认识你们! 」

资料来源:hk.on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~