男神幻灭!张智霖变中年阿叔大肚腩惊现!网民:这下失策啦!


上週一(廿三日),Chilam同阿靓凑埋囝囝魔童,及两位老人家,齐齐去浅水湾开餐。一班人叫满成枱餸,仲一人一支可乐送饭,边食边吹水。

食完饭,两公婆阿阿仔放电。阿仔挂住玩,Chilam同阿靓就乘机拍拖,一时十指紧扣,一时又揽住行,好鬼恩爱!行到附近公园,魔童继续show time,不停练习花式动作,两公婆实阿仔表演。魔童连跳几次之后失手跌低,虽然pat pat落地,不过好快自己企番起身。见阿仔玩得咁开心,安全至上的阿靓都竟然玩埋一份,叫Chilam扶住试踩滑板,可惜唔够三秒就失平衡投降,之后轮到Chilam表演身手,估唔到四十六岁的他踩得似模似样。不过,啱啱食饱的他着住件白色贴身衫,大肚腩凸晒出嚟,男神因为陪仔踩板,失策咗!

资料来源:nextplus.hk


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~