压力过大!「神级靓女」高海宁突然疯狂掉发! 头顶上有一大圈光秃秃的空洞, 看到照片都惊啊~


➨2017張韶涵《纯粹·REMIX》世界巡回演唱會1118就在大马!点我购票❤
➨2017《周汤豪 NICKTHEREAL 帥到分手》大马巡演派对就在1202!点我购票❤

現年30歲嘅藝人高海寧(高Ling)早前收樓榮升業主,除咗要供樓外,佢仲話要買多層樓用嚟收租,依家就努力儲緊首期,所以工作忙碌都在所不計,連早前拍戲受傷成對腳瘀晒都唔見佢好好休息,真係見到都戥佢心痛。

可能工作忙碌同壓力大嘅關係,佢喺社交網上載咗一張用手揭起後尾枕頭髮嘅相片,見到佢頭殼部位出現咗一個大約5蚊銀咁大嘅「空洞」,好多網民都話呢個就係俗稱鬼剃頭嘅情況,而高Ling就留言:「當身體已向你發出警報…要怎樣學習放鬆。」好多網民都話好擔心,叫佢好好保重同休息,甚至寫低一啲治療方法話希望幫到佢,仲祝佢早日康復咁話。

真係要小心身體喇!

高海寧話要學習放鬆。(資料圖片)

咁大個窿。

来源: on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤》请点我!

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~》请点我!