袁伟豪专吃港姐?! 分手没多久就被爆新恋情!对象还是小他11岁的港姐张XX!


▲袁偉豪係港姐殺手!

36歲的袁偉豪(Ben)港男出身,一直被指最愛冧港姐的他,自去年與拍拖約三年的前港姐岑杏賢分手後,雖然Ben表現癡心,多次表示希望與女友重修舊好,奈何岑杏賢去意已決,覆水難收!不過甩拖多個月的Ben,最近感情已有着落,今年5月他和楊明以及同是港姐出身、現年25歲的張寶兒(Bowie),拉隊遠赴坦桑尼亞拍攝無綫熱播的旅遊節目《打工捱世界Ⅱ》時,兩人一撻即着!

▲拍《打工捱世界Ⅱ》時,日對夜對,所以撻着咗!

 

日對夜對愛出火花

據悉家境富貴的Bowie,曾承認有位拍拖多年,感情穩定的男友Jonathan,但兩人於去年8月慶祝拍拖七年後,未幾已分手,回復單身的她於拍攝《打工捱世界Ⅱ》時,重遇去年參選港姐時已「種下情根」,「欽點」她演出旅遊節目的Ben時,兩人可謂一拍即合,日對夜對下Ben與Bowie火速撻着,熱戀中的兩人,回港後更多次被目擊單獨約會,雙雙撐枱腳。

愛得低調怕刺激岑杏賢

不過Ben為免觸動舊愛岑杏賢的神經,一直堅持戀情低調處理,對拍拖一事未有張揚,反而與Ben拍拖後的Bowie,心情大靚之餘,沐浴愛河的她更不時於社交網放閃,6月時她便把社交網的封面相片,換上了她與Ben去年出席港姐活動時的「定情合照」,其後她又上載與Ben於非洲拍攝時的合照,並冧爆留言:「每次翻開相簿都很想念非洲大草原的日子。」

▲社交網個封面相,仲換埋佢哋兩個嘅合照。

座駕泊埋「晒愛」

而日前熱戀中「B & B」,Ben及Bowie分別在電視城開工,雖然當時停車場有不少車位,但兩人的座駕亦泊在一起「晒愛」。至於最近不時要於內地開工的Ben,日前難得回港,見他驅車前往尖沙咀,會合了一名男友人後齊齊行街置新裝,難道是買定靚衫與Bowie拍拖?

▲張寶兒同拍拖七年嘅男朋友分咗手。

▲張寶兒家境唔錯㗎!

▲袁偉豪依家愛得低調,就係怕刺激到舊愛岑杏賢(左)。(資料圖片)

▲兩架車泊埋一齊放閃!

▲袁偉豪去咗置裝,買靚衫見女友?

▲仲去咗超市買嘢。

来源: on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤》请点我!

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~》请点我!