◤新一代爆肌奖门人!◢ TVB男神袁伟豪脱光光晒正面裸照, 连人鱼线都Show出来! 女士们疯狂尖叫吧~~


現年36歲嘅男神袁偉豪(Benjamin),一向係新生代爆肌獎門人,一身Muscle散發雄性魅力,搞到啲港女暈得一陣陣,依家仲係單身嘅佢,更加係超筍盤㖭。

好耐都冇晒過肌嘅阿Ben,今日就忽然嚟個晨早福利,上載咗一張對鏡自拍,外加正面上身全裸,啲肌肉線條條條分明,胸肌、腹肌、人魚線有齊,再配合佢抑鬱嘅鬚根同蓬鬆嘅頭髮,嘩~~陣佬味濃到爆晒Mon,主難得佢仲可以滋油淡定咁留言:「好久沒有做健身了,幸好還在 新地方好玩 #好好建立自己的生活」冇操肌都可以咁弗,真係注定佢係男神喇~~~

▲呢個正面全裸,女士們請瘋狂尖叫吧!

▲做Gym點少得晒吓健身器材呢~做Gym點少得晒吓健身器材呢~

▲着番衫都一樣咁弗,到底係點做到㗎!着番衫都一樣咁弗,到底係點做到㗎!

来源: on.cc


Like 玩嘢兄弟团 Facebook!带大家玩翻全马high翻天~❤》请点我!

Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~》请点我!