◤好型仔啊!◢ TVB新剧《心理追兇》首播,笋盆马国明做医生型爆!❤ 终于摆脱天然呆啦!


有馬國明、蔡思貝、楊明、敖嘉年等主演的TVB新劇《心理追兇Mind Hunter》已经播出第一集。

TVB筍盤馬國明(馬明)年前憑劇集《On Call 36小時》嘅深情醫生角色「一件頭」深得網友歡心,但之後佢就轉咗多數拍喜劇好似《流氓皇帝》、《為食神探》咁,等咗咁耐,馬明終於再做專業人士!

馬明飾演嘅心理醫生鍾意用非常手段,可以話系非一般心理醫生,第一集馬明要醫治患有輕度自閉(阿斯伯格綜合症)嘅楊明,就逼佢倒垃圾,令佢學識體諒人。

而馬明認識楊明細妹蔡思貝一Part亦夠曬特別,社工思貝在便利店被飛女「賊贓嫁禍」,令思貝被屈偷唇膏,馬明挺身而出幫思貝,不過佢唔系目擊思貝被屈,反而從心理角度出發,話佢打扮樸素冇咩化妝又著牛仔褲,絕對唔會偷顏色咁鮮艷嘅唇膏,難得便利店店員就咁就放過思貝。

资料来源:twgreatdaily


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~