◤内附多图◢没想到《我瞒结婚了》的黑魔后『陈炜』身材这么好! 剧中大露XX, 大喂观众眼睛吃冰淇淋啊~


▲煒哥在《我瞞結婚了》飾演黑魔后,非常搶戲,亦經常性感。(影片截圖)

《我瞞結婚了》播了兩集,洪永城和黃翠如依然是夢幻組合,不過最令網友追看的,原來是43歲的陳煒,煒哥在劇中飾演一個非常難服侍的CEO黑魔后,劇中除了經常著靚衫,亦大騷女人味,不論男女網友都大讚,煒哥保養得好,原來平時好辛苦㗎!她接受《香港01》訪問時,說:「我一日食兩餐㗎咋,平時唔駛開工,11點食第一餐,又唔會太特別,照正常咁食囉,跟住大約下晏5點幾就食晚餐,我食啲好單一嘅食物,白粥啦,再加個自己整嘅菜,好簡單一個餸,如果要開工就冇計,但都會食少好多。但一定唔飲凍嘢。」


煒哥劇中要著多套晚裝,原來全部都是何國鉦贊助。(影片截圖) 煒哥劇中要著多套晚裝,原來全部都是何國鉦贊助。(影片截圖)

煒哥能夠在劇中大騷身材,除了本身keep得好,靚衫都好重要,原來全部都係著名設計師何國鉦Dorian贊助,她說:「因為我個角色係女強人,又要靚又要性感,之後都仲有啲暴露啲嘅戲,基本上每個禮拜都一場,好彩好朋友何國鉦(著名香港時裝設計師)肯借啲靚衫畀我,一次過借十幾套畀我,真係唔話得,佢好知我身材係點,所以大家覺得靚,佢好大功勞。」

来源:hk01


Like Rojaklah Facebook!不出门也能知天下事~~